"Har du nåt lack på dig idag?"

Igår var jag och min lillebror till Medelhavsmuseet för att distrahera oss lite. Påväg dit höll han i min hand och granskade den noga. Han såg lite brydd ut och efter en stund utbrast han: har du något nagellack på dig idag eller inte?
En berättigad fråga, för Depends 187 från i somras är nästan en perfekt nude på mig. Kändes helt rätt, lackad men ändå inte.








Formula: Toppen för att vara budget. Inte för rinnig, inte för tjock, två lager täckte perfekt.
Pensel/kork/flaska: Plastig pensel, vinglig flaska, men för det priset...
Torktid: Snabb med SV
Hållbarhet: Inte mer än en dag för mig. Flagar i stora sjok efter en ordentlig disk men det gör inget för jag lackar ändå om varje dag.
Färg: Varm beige, som starkt svart té med lite mjölk i. Funkar nog inte som nude på riktigt skandinavisk hud, då är systerlacket 192 ett bättre val.
Helhet: 4/5

De små plupparna på några av naglarna är inte nåt fel på lacket, utan jag som hade för bråttom ut när jag var nylackad.

0 kommentarer:

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.