NOTD Depend 161 - hallonneon

Mitt allra första neonlack fick bli budgetvarianten, Depends höstlack nr 161. Jag vet inte om jag älskar det eller hatar det.




Formula/applicering:  Ljuvlig. Är alla neonlack såhär? Två lager + SV.
Torktid: Snabb som en vessla med en räv i bakhasorna.
Hållbarhet: Normal Dependkvalité. Fotona är tagna efter lite mer än 24 timmars bruk.
Färg: Markörpenna! Ceriserosa undertoner, men det övergripande intrycket är rödorange.

Helhet: Jag vet inte! endera 1/5 eller 4/5...

4 kommentarer:

Pamsan said...

Det där var ju hur härligt som helst. :)

Mona said...

Sen jag tog av mig det igår har jag suktat efter det :)

Nailtastic said...

Klart du måste älska detta! Det är ju såå vackert! Men så älskar jag ju neonlack också. Och nej, det är sällsynt att de är så lättlackade som detta. :-)

Mona said...

Jo jag har nog insett att jag älskar det. Det var inte kärlek vid första ögonkastet, snarare när jag insåg att jag saknade det på naglarna :) Nu vill jag ha mera!

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.