China Glaze Metro fall 2011

Har ni sett China Glaze höstkollektion Metro!? Såg den nyss hos Neglelakkmani och var tvungen kväva ett litet rop av förtjusning. Vilka måste ni ha? Har redan förälskat mig i mörkt gula Trendsetter, roströda Brownstone och blåglittriga Skyscraper. Och självklart murrigt gröna Westside Warrior! Och kanske Loft-y Ambitions..
Kolla närmre hos Neglelakkmani och Pssion.


Have you seen China Glazes fall collection Metro? I almost went eek and felt totally giddy when I saw this. Which ones must you have?

6 kommentarer:

Sarah said...

Höstkollektioner är inte min grej alltså, för mörkt. Jag gillar mest vår- och sommarkollektioner.

Mona said...

Jag är nog tvärtom, men så är hösten min absoluta favvotid på året. Älskar det murriga! Fast våren är inte fy skam heller... det är inte klokt vad jag längtar till den.

Anonymous said...

Jag känner en inre stress när jag ser alla fina kommande kollektioner. Har ju inte ens hunnit prova de jag har från Vintage Vixen och för att inte tala om Rodeo Diva. När kom den liksom, 2008? Haha. Och Up & Away har jag bara två lack ifrån men kan tänka mig hela. Gaaah.
Det som är jobbigt är alltså att Metro ser väldigt fin ut och jag vet att jag kommer att vilja ha hälften redan nu. :)

Mona said...

Jag skulle så lätt kunna vara i din sits, det kanske är tur att min studentekonomi inte tillåter mig att köpa alla lack jag faktiskt vill ha :D
Up & Away är sanslöst fin, jag vill också ha hela.. tror inte den kan toppas som sommarkollektion.

nailspotting said...

Jag håller med, blev väldigt till mig av bilderna på Metro MEN jag tycker det är lite trist att ChG släpper bilder på alla kollektioner för resten av året så här tidigt. Jag vill inte se bilder av höstkollektionen nu eller ännu mindre julkollektionen. Jag håller med Tom Ford, håll på bilderna tills det är dags att produkterna släppas i butik :)

Mona said...

Jag håller med, med eftertryck! Det är ju helt kontraproduktivt för jag hinner tröttna på färgerna innan de finns i handeln. Ineffektiv marknadsföring....

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.