NOTD LA Girl Copper Alloy

Dagens är en mycket efterlängtad godbit som jag är väldigt glad att jag äntligen har. Nailtastics och Scrangies swatcher var oemotståndliga!




Kollektion: Metals.
Formula/applicering: Jag minns inte hur många lager detta är, men tror det är tre. Inget topplack.
Torktid: Normal.
Hållbarhet: Ganska dålig, blir toppslitet inom några timmar. Kunde skala av det på kvällen.
Färg: Massor av gyllene skimmer i en rätt skir röd bas, fast det röda är nästan cerist. Helhetsintrycket är glödande orange, alldeles oemotståndlig. Det är inte lika lysande som fotona dock, min kamera måste blivit tokig av allt det orangea.
Helhet: 5/5


This is gorgeous Copper Alloy from LA Girl Metals collection. I think this is three coats. No top coat. I'm totally infatuated, this must be one of the prettiest polishes I've ever worn. I need a backup! Does this make you drool or what?

2 kommentarer:

Sminkan said...

Jag älskar Copper Alloy och tycker det ser ut precis som på dina bilder på mina naglar. Ett underbart lack!

Mona said...

Vad bra :) Jag älskar det också, den lyfter verkligen!

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.