NOTD Depend 192

Jag fortsätter på samma tema, mjölkiga lugna färger. Precis vad jag behövt de här dagarna. Jag önskar det fanns Novalucol för själen.



 
Formula och applicering: Identisk med förra NOTDn 187. Inte för rinnig, inte för tjock, två lager täckte perfekt. 
Torktid: Som 187. Snabb med SV men också utan.
Hållbarhet: Jag inbillar mig att denna var bättre än 187, men det är nog för att jag var mer inaktiv.
Färg: Kan vara en dupe till American Apparels California Trooper, se swatch hos Nailtastic. Personligen passar den inte mig lika bra som 187, jag tycker mina händer ser lätt nedkylda ut.

Helhet: 3/5

Något oväntat hände mig i eftermiddags. Mitt i allting började jag längta riktigt intensivt efter röda naglar. Jag kan inte förklara det, har sällan lutat åt rött öht och har verkligen aldrig känt ett sånt brinnande sug efter alla sorters röda lack.
Som jag skrev tidigare associerar jag rött till glädje, och där är jag inte alls på känslobarometern nu. Men ändå längtar jag efter roströda manchestertyger och bärig sammet och stickade halsdukar i varmt orange. Jag önskar jag ägde AAs Pinto, det är precis den färgen jag vill ha just nu. Vill krypa upp i en stor famn av varma färger.

0 kommentarer:

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.