Shimmery combo


Idag bjuder jag på Depends höstlack nr 203. Kände för att leka lite och detta är resultatet. Tyvärr är ljuset så dåligt här hemma att det bara blir en blixtbild tills vidare, försöker ta lite mer bilder på både nagel och flaska i dagsljus imorgon.

Tipparma är Viva La Divas kopparglittriga höstlack från 2009, nr 57. Är så glad att jag norpade åt mig en flaska i våras, det är ett av mina favoritlack nu. Kommer nog en NOTD med bara det snart.

Dependlacket norpade jag på Kicks som har köp 3 för 2 på Dependlack just nu. Jag tycker hemskt mycket om denna färg, det är kallt lila som drar åt brunt inomhus. Glansen är silvrig och jag ser lite lite rosa i det också. Gillar verkligen det dämpade höstiga i denna färg.

Under skrivbordslampan.

0 kommentarer:

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.