Vänster höger vänster!

Idag bjuder jag på IsaDoras höstlack nr 706, In The Army. Jag älskar det! I mitt huvud hade jag morfat detta med Depends militärgröna från förra hösten, nr 172, men det är inte ens i närheten. Detta är en kall mörk svampig grön, känns lite som dov lite mörkare skägglav. Jag tycker om kalla gröna färger med mycket vitt i.





Detta är två lager toppat med SV. Den första bilden är med blixt, resten är dagsljus. Färgåtergivningen på fotona är helt ok, möjligtvis är lacket lite mindre gult i verkligheten. Visst är de högglansiga och fina? Älskar när jag kan spegla mig i mina naglar.

Applikationen är klassisk IsaDora, smidig och jämn, men för första gången kände jag att den breda penseln var jobbig. 

Det är köpt på HM som har kampanjpris just nu: 39 kr flaskan veckan ut.

0 kommentarer:

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.