Tävling hos Nailmail!



En blogg jag följt ett bra tag nu är Isabellas SaintBella Beauty. Idag tipsar hon om en tävling som underbara Nailmail (som jag ska testa så fort jag får lite mindre att göra) har för att fira sin tvåårsdag. Man får gratulera! Lacken som finns att vinna är två lack jag sneglat på intensivt och verkligen vill testa, särskilt som jag är lite nykär i Orly: vackert snövita Winter Wonderland och juligt röda Candy Cane Lane.

Isabella skriver:


Så här gör du för att tävla:
1. Skriv en kommentar på Nailmail eller på Vacker & Underbar att du är med och tävlar.
2. Lägg upp bilden på din blogg. Om du både kommenterar inlägget och lägger till bilden i din blogg får du två lotter, annars bara en lott.
3. Glöm inte att länka till Nailmail.se!

Dragningen av vinnaren sker på tisdag kväll!

0 kommentarer:

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.