OPI Ink Suede

Detta är lacket för alla tidsoptimister där ute. Att matta lack torkar fort visste jag, men det här är inte bara snabbt - det är häpnadsväckande. Jag måste skaffa mig You Don't Know Jacques Suede också, så jag har något mer neutralt att slänga på naglarna när jag försovit mig.

Ink Suede var dock otroligt svårfotograferat, det är mycket mer lila i verkligheten.








Kollektion: Suede Collection 2009
Formula/applicering: Toppen. Ett lager! Inget topplack såklart, men ska testa det också.
Torktid: Sekundsnabb...
Färg: Som sagt mycket varmare än detta. Inte ren lila men... varmare blå.
Helhet: 5/5

4 kommentarer:

Annie said...

Aaw! Jag har velat ha den men sedan tänkt att neh, jag behöver den inte. Men den är så snygg nu när jag ser den igen så jag ångrar mig! Och dina bilder är superfina!

Mona said...

Tack :) Ibland blir det rätt bra :)

Tro mig, den här är värd varje krona. Jag vill ha backup.

Pamsan said...

Måste nog köpa Suedelacken snart. Har funderat på dem länge och vet egentligen inte vad jag väntar på. Just det, lön. :) Plus att det är typ tusen andra lack jag vill ha också. Gaaah, blir galen av habegär.

Mona said...

Jag har ett väldigt starkt habegär till ett par BB Couturelack, så det är farligt att Nailmail har det nu..

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.