Teensy giveaway


I de senaste dagarnas kaos har jag ju helt glömt bort att jag tänkt ordna en liten giveaway. När jag bloggade om Depends smörgula silverglittriga lack nr 210 var det flera som önskade sig det men tyckte det var svårt att hitta. Så för någon vecka sen när hittade jag en Kicksbutik som hade några kvar plockade jag med mig en backup till mig och en till.. ja, dig! Så nu testar jag det här med giveaways. Det är min första, men så svårt kan det väl inte vara? Det enda jag önskar mig i gengäld är att du följer mig på något sätt och berättar hur. Jag ger bara en röst per person, det blir enklast så. Och ja just det, berätta via min mail: lackynails@gmail.com så slipper du lägga ut din mailadress här på bloggen. Deadline på lördag 5 februari. Lycka till!

Sorry guys, this giveaway is only for the Swedes :) I'm just trying it out, I'm sure more are to come! This is fun :)

2 kommentarer:

nailsbybellan said...

Ville bara kika in och säga att du har fått en Stylish Blogger Award av mig! http://barbastark.blogspot.com/2011/02/stylish-blogger-award-and-beautiful.html

Mona said...

Gud vad snällt av dig! Den gjorde min dag :)

Post a Comment

Don't be shy, I love feedback.
All serious comments will be answered.